15 maart 2009

14-03-09 ~ Walkers4Walkers voetstappentocht (33 km)



Gisteren was het dan eindelijk zover. De Walkers4Walkers voetstappentocht. Ik had er zin in! In de week voorafgaand aan de tocht kreeg ik het alleraardigste aanbod van Marc Link om mij op te komen pikken thuis. Zo gezegd, zo gedaan, om 8 uur 's ochtends gingen we op weg richting Vianen. We waren ietwat vroeg zodat ik foto's kon maken van het gros van de walkers wat binnen kwam druppelen. Ik heb tijdens de tocht met diverse mensen gelopen en heb veel lol gehad en veel (want 4 caférusten) gerust! Alleen het natte stuk op de ellenlange dijk (we hadden de grasdijk overgeslagen.. geen zin in blubber) was niet prettig vanwege de wind en een gescheurde poncho. Na afloop van de tocht heb ik met nog een aantal mensen heerlijk gegeten bij de chinees.

Op naar de volgende voetstappentocht!

[gpsmodus]Mijn gps heeft ongelofelijke hikken gehad ivm batterijwissel en veel binnenzitten. Mijn hoogste snelheid bleek 45 km p/u. Na thuis gepriegeld te hebben en de raarste hikken eruit te hebben gegooid bleef er 33,2 km over. Dit is conform het opgegeven aantal kilometers door de routebouwer JohnnyWalker. Uiteraard heb ik niet geknipt om op dit aantal te bereiken, echt alleen de rare dingen zijn eruit![/gpsmodus]

Mijn foto's van deze dag zijn hier te vinden

2 opmerkingen:

Ineke zei

Leuke foto's! Mag ik er een paar van je pikken?? Was weer gezellig om elkaar te zien!!

Ineke zei

Je staat erbij Gon! En ik heb jouw fotoalbum ook erbij gezet.*vindjijvastnieterg*
Dikke knuffel!!!