19 april 2009

18-04-09 ~ Bloesemtocht te Geldermalsen (31 km)

Omdat ik toch nog even wilde lopen om mijn spiertjes warm te houden ben ik afgereisd naar Geldermalsen voor 25 km. Het was lekker warm en gezellig! Nauwelijks bekenden tegengekomen op 1 verrassing na: ik kwam een broer (Henk) van Erik tegen, samen met zijn vrouw Mia. Laatstgenoemde heb ik in de 2 jaar dat ik samen met Erik ben nog nooit gezien! Ik heb ook nog een flink aantal veters verkocht dus daar was ik ook nog blij om. De route bleek achteraf 31 kilometer te zijn... best een grote afwijking, zeker voor mensen die nog niet zoveel kilometers gelopen hebben. Bij de finish vertelde ik dit aan een meiske dat voor het eerst meedeed. Ogen als schoteltjes zo groot! Trots dat ze was! Thuisgekomen na een verrekt goede OV-verbinding heb ik mijn benen ingesmeerd met sportgel van Doctor Pain want ze deden toch best wel pijn.. Blijkbaar waren ze nog niet helemaal hersteld van de KM van vorige week :( Volgende 2 weekenden heb ik dan ook geen wandelplannen, lijkt me beter! Het weekend voor Hilversum zoek ik wel ergens een 40 km wandeling op. Het rare is dat ik een beetje onzeker begin te worden of ik wel genoeg kilometers maak om de 4daagse goed te kunnen lopen... Nu ja, het zal wel goed gaan.

3 opmerkingen:

Toine zei

Hoi Gon, ben je nog voorbij de rust bij "Kneipp" gekomen? je was zo druk met veters verkopen!
Heb nu ook 1 paar in gebruik en 1 paar aan m'n rugzak, dank je ! ;-)
Mijn gps kwam op 30,3km.. was van plan na blessure maar 15 te doen maar "vergat" de splitsing.. dom maar wel erg genoten van het weer en de prachtige omgeving.
Groeten,
Toine

Gon zei

Uiteindelijk is het me wel gelukt! Het duurt even maar dan heb je ook wat. Ik heb 2 paar over van de 25 die ik meegenomen had..

Enne.. ff registreren op www.walkers4walkers.nl hè? ;)

Juan Gomez zei

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128