18 januari 2009

10-01-09 ~ Dijkentocht te Wageningen (40 km)


Het was een prachtige tocht! Met recht een dijkentocht: alleen maar dijk! Ik was zo dom geweest om mijn camelbak mee te nemen... Gevolg: bevroren. En wat was het druk op de dijk bij Wageningen en wat reden ze hard! Op een gegeven moment komt er een auto aangescheurd die eigenlijk niet uit wilde wijken voor mij maar het op het laatste moment toch doet maar teveel en zonder afremmen: een klap! Spiegel tegen spiegel.. Wat ben ik geschrokken zeg! Ik kon ook niet verder aan de kant. Heb een flinke blaar onder mijn grote teen en ben megabrak nu.

Wat de rust betreft: de eerste keer betaalde ik 1,90 voor de thee en de tweede keer 1,95... Die dachten dus wel even te profiteren van de drommen mensen die er binnenkwamen!

Geen opmerkingen: