20 april 2008

Rode Kruis Bloesemtocht

Gisterochtend ben ik om 5:15 (wat een vréselijk tijdstip zo in het weekend.. ) opgestaan om gepakt en bezakt richting Geldermalsen te reizen. Voor de bloesemtocht. Voor de tweede keer. Om 8 uur was ik dan eindelijk daar.. en wat was het druk! Heb nog een tijdje moeten wachten voor de brug.. daar mochten maar 40 personen per keer over.

Het was een enorm drukke tocht en ik heb veel forummers gezien. Ook ben ik een stukje met Lively opgelopen. Niet lang want ze liep helaas langzamer dan ik en dat hou ik toch niet vol. We hebben maar per foon contact gehouden... Ik heb 8 uur gedaan over 40 km en dat vind ik een goede tijd. Moet echter wel leren wat langer te rusten.. Met mijn knietjes ging het redelijk gelukkig!

Lively en ik

Na diverse forummers te hebben begroet ben ik richting trein vertrokken. De dag is heerlijk afgesloten met een leuke afwisseling: Een meiske ging trouwen en had een vrijgezellenfeestje. Ze hebben in dat in de trein laten omroepen met de mededeling dat ze op zoek was naar kleine cadeautjes die we aan haar konden geven. En de hele trein deed mee! Ge-wel-dig! Ze kreeg Sultana, sudoku, een tandenborstel etc etc. Van mij kreeg ze een smileypen.. Met een big smile ben ik uitgestapt op mijn eindbestemming. Wat een heerlijke dag was het!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Gon,

Wat een leuke foto zeg. Ik heb me prima vermaakt zo, dat stukje met jou.
Leuk om zo contact te houden met elkaar.
Groetjes en tot een volgende keer.
Marina