17 augustus 2008

Rustig/onrustig weekend

Dit weekend was het rustig. Of toch onrustig?

Had me voorgenomen om in augustus niet te gaan wandelen. Om te voorkomen dat ik mijn knietjes weer overstuur zouden gaan na het vierdaagse wandelgeweld in juli. Maar ik hou het niet vol! Het maakt zo'n groot deel uit van mijn leven dat ik ronduit knorrig word als ik te lang stil blijf staan. En ik weet me toch al nooit raad met die vreselijke zondagen...

Dus: toch maar een kort tochtje in de planning gegooid voor aanstaand weekend (zie wandelplanning). Er komt nog heel wat leuks op mijn pad de komende tijd: Airborne, nachtmarathon (jaja: benodigde hoofdverlamping en andere reflectiemiddelen zijn in huis!)

Zaterdag heb ik wel een heel leuke dag met nichtlief gehad: 3 films gekeken (mijn persoonlijk record!), in de zon gezeten, gelezen, boodschappen gedaan en heerlijke stamppot gegeten!

Nu is het zondagavond, weekend dus al weer bijna voorbij... tijd gaat toch best wel snel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Gon
Wat een leuke site heb je er van gemaakt, erg leuk.
Leuk om even op te kijken, zal het in de gaten houden.
En het was heel erg gezellig dit weekend.
Groeten Esther