7 september 2008

07-08-09 ~ Kastelentocht te Vorden



Ondanks het feit dat ik gisteravond riep dat ik niet naar Vorden wilde vanwege te hevige pijnen kwam ik vanochtend opgeknapt mijn mandje uit gerold. Met herwonnen energie heb ik wederom mijn rugzak ingepakt en ben vertrokken richting Vorden om daar, ondanks slechte weersvoorspellingen, een 20 km tocht soldaat te maken. Wat is het mooi in die omgeving! Het lopen ging redelijk zwaar maar dat mocht ook wel. Voor deze ene keer. Het weer was goed totdat ik weer in de auto naar huis zat: de hel brak los!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Gon & Eric

Goed om te lezen dat alles goed gaat, lekker veel zin in het wandelen.
Natuurlijk was de kastelentocht in Vorden prachtig, wij kennen het nog van het pieterpad.
Veel succrs met de liefde en de training voor je 1e KM maar pas op dat het geen veslaving word :-)
Groetjes en knuffels van het wandelgezin.