11 september 2008

Vierdaagse Nijmegen 2008 ~ voorpret


Zo, mijn verslag van de Nijmeegse vierdaagse is gepubliceerd in het wandelblaadje dus nu kan ik het online zetten:

De spanning begon voor mij al ver voor de vierdaagseweek: kreeg ik de knietjes wel op tijd gereed, zou ik hem wel uitlopen dit jaar omdat afgelopen jaar zo vreselijk zwaar voor me was, nam ik wel voldoende mee, heb ik wel genoeg getraind, etcetera et cetera. Met uiteindelijk bijna 700 kilometer achter de kiezen en een uitgebreide meeneemlijst gemaakt in Excel vond ik dat ik klaar was voor Nijmegen. De vrijdag vóór het uitgebreide avontuur nog een date met de sportfysio om mijn knietjes te laten tapen en het feest kon beginnen!

Samen met Erik heb ik zondag de auto volgestouwd en met toch nog een boel zenuwen in mijn lijf zijn we op pad gegaan. Het was nog redelijk rustig in het Nijmeegse rond een uur of 12 dus we waren snel bij de school. Daar aangekomen bleek de deur nog dicht en hebben we nog even zitten wachten op het trapje.

Uiteindelijk bleek er toch volk aanwezig te zijn en konden we ons snel settelen en op weg naar de wedren. Wat was het daar druk! Enorme rijen.. Gelukkig wilden we niet naar de vlaggenparade: dit was helemaal “uitverkocht”! Na het “thuis”brengen van de startkaart en andere dingetjes zijn we de stad in getrokken tot half 1 ‘s-nachts. Maandag kwamen de meesten binnendruppelen en het was weer een plezierig weerzien!

Geen opmerkingen: