11 september 2008

Vierdaagse Nijmegen 2008 ~ dag 2


Gelukkig had ik voor dag 2 een vroege start. Immers: deze dag is killing bleek vorig jaar wel en ik had met mezelf afgesproken dat ik dit jaar met droge ogen de school binnen zou komen. Regelmatig rusten dus en dat heb ik gedaan. Lekker lang bij de KRO zitten en na die vreselijk lange stukken regelmatig aan de kant op toeschouwerstoeltjes neerploffen.

Als het aan de toeschouwers had gelegen was ik helemaal volgestopt met koekjes, snoepjes, koffie, krentenbollen et cetera. Uiteindelijk bereikte ik met extra knieband om bij de sluis van Weurt. Even een smsje gestuurd naar Erik met de vraag hoe lang het nog zou duren eer ik bij de wedren aan zou komen. Het was rond half 3 (meen ik) en hij smste terug dat ik om half 5 wel binnen zou zijn. Wat een schrik! Maar hij bleek er een uur naast te zitten. Half 4 was ik weer binnen. Omdat deze wandeldag me beter af ging dan de eerste was ik helemaal wakker die avond. Moest nog wachten op Harry om mijn rechterhak te checken. Er bleek gelukkig geen blaar op te zitten! Met een preventief tapeje werd ik weer losgelaten. Die avond heb ik weer fikse oorlog met mijn luchtbed gehad. Gevolg: bed plat. Al mopperend heb ik het kreng weer opgepompt. Om 23.00 uur was ik onder zeil. 2 uur later dan gepland *grom*.

Geen opmerkingen: