15 september 2008

Wandelonderhoud

Vanochtend een afspraak bij de podotherapeut gehad omdat ik zo'n last van mijn voetjes en van mijn rechterbeen krijg tijdens het lopen. Hij maakt nu nieuwe zolen voor me, met minder hakverhoging en meer steun voor het afrollen van de voet. Hij meldde mij dat dit echt zou helpen tegen de klachten die ik nu heb. Het beenlengteverschil vond hij zo minimaal dat hij daar maar een kleine correctie voor gaat aanbrengen. Volgende week dinsdag kan ik de zolen ophalen en na een maand testen moet ik terugkomen ter controle en/of voor wat bijstellingen.

Ook heb ik bij een groothandel voor medisch spul 2 rollen elastoplast gekocht. Ik loop blaren in mijn huidige wandelschoenen en ik vind het zonde om ze na 300 km al weg te doen, daar zijn ze te duur voor. Bij de apotheek kon ik dit spul niet meer bestellen dus ik was blij dat ik bij de groothandel de laatste 2 rollen kon kopen. Ben benieuwd of het me bevalt!



Morgen ga ik voor wat extra knietjesadvies naar mijn sportfysio. Ik voel de knietjes na 40 km al en ik wil voorkomen dat ik ze opnieuw in de prak loop..

Geen opmerkingen: